lørdag 5. januar 2013

Litt mer stasj på gutterommet.

Som sagt har jeg en del planer for gutterommet. Konseptet er stjerner. Jeg holder på å si gardiner til å de kjedelige Ikea seksjonen for å hjemme den litt. Den er jo veldig praktisk og gode og store skuffer i de, men fy så kjedelig de er. Jeg har allerede sydd til jenterommet, jeg gleder meg til å legge ut bildet av prinsessen sitt rom når de blir helt ferdig, men enn så lenge er det gutterommet som står på tapete. Ting blir gjort litt å litt. Og her er det siste nye:

3 kommentarer:

  1. Hei,så fint du har gjorde gutterommet!
    Takker for hyggelig hilsen hos meg!
    Klem Anne Lise;)

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk for den hyggelige kommentaren inne hos meg. Koselig hjem du har og gutterommet var veldig stilig da.

    Ha en fin søndag videre :).

    klem fra Marilinn

    SvarSlett
  3. Hei på deg, og riktig godt nytt år.
    Så flott gutterom, kult med stjerner!
    Ønsker deg en riktig glad ny uke :)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett