onsdag 2. januar 2013

God Ettermiddag.

Heldig som vi er så Har vi en liten tulle som syns det er veldig allrigt å legge seg 17.30, og da for kvelden. Så da sitter mor seg ned med storebror og ser barnetv før han skal stupe til køys. I kveld koser vi oss, jeg med en god kopp kaffe og et blad og han med kakao og fantorangen. Så stort sett så er det avslappings på denne tiden av dagen. I dag har jeg hatt meg en tur på punduro for å se etter litt stash til gutterommet. Kjøpte blant annet en ''M'' i papirformat som jeg da skal pimpe opp litt. Så fikk jeg kjøpt alfabetet, og bobkstaver fra 0-9 som da skal henge over pulten hans. Og snakk om pult, jammen fikk jeg ikke en hvit (så nesten ikke ut som den var brukt en gang) helt flott pult gratis. Var så heldig å komme over den på finn.no. Den siden er bare helt genial. Så vips der var den hentet:D Ha en fantastisk kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar