lørdag 26. januar 2013

Kameraet er gått kidd vest :(

Ja, det det er derfor det har vært lite blogging i det siste. Det harnseg sånn at det går ikke ann å legge inn bilder fra kameraet til dataen siden ledningen er knekt på tuppen.. Irriterende greier, men det må no kunne gå ann å få en ny ledning til den såndet blir første prioritert. Men inhvertfall, nye nytt er det alltid, stuen har fått seg en aldri så liten shinings, med et "nytt" stuebord, eller det vi hadde i loft stuen før for det syns jeg passet bedre inn. Og lysekronen er komt opp i taket, pluss at det har komt litt met stash på stuebordet. Ble veldig fornøyd. Og i loftstuen var jeg å hentet meg et gammelt skatoll som er mitt nye oppussingsprosjekt, så det gledet jeg med til å begynne med, men ting tar tiiiiid :) Og, folkens, så har jeg satt meg på skolebenken igjen for å ta noen studiekompentanse fag, så jeg satser på å bli ferdig med de til jul igjen og da er det...... Tam ta da daaaaam..... Kunsthøyskolen i Bergen som står for tur. Der skal jeg studere interiør arkitekt:):):) gleder meg helt vilt! Såmdet var det nye. Håper dere har hatt en strålende helg. Klem

1 kommentar:

  1. Så kjedelig med ledningen til kameraet.
    Håper det ordner seg.

    Fortsatt fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett