torsdag 3. januar 2013

Finn.no = Et must å titte innom hver dag

Ja, jeg har sagt det før og sier det igjen. Jeg er avhengig av finn.no. Jeg får ikke sove om kveldene uten at jeg har vært inne å sett om det er komt nye nytt. Jeg er bokstavelig talt redd for å gå glipp av noen flotte skatter. Må si samboeren min er lut lei av alt ''skrotet'' som han sier, som kommer inn i huset, - jeg blir lei og han må bare ut å kaste. Så er det inn med noe nytt også er det på'an igjen. Huff.. nei, jeg må bli flinkere til å velge ut det er absolutt vil ha og har brukt for enn å bare hente for å så finne ut at det ikke var så fint likevell. ... Men uansett, her er en ''finn.no skatt''en slagbenk som nå står i yttergangen, men den skal nok opp på et av barnerommene etterhvert. Og den her skal definitvt ikke ut av huset så kjapt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar