søndag 2. juni 2013

Prinsessen skal få seg nytt gulvteppe.

Jeg tuller ikke visst jeg skriver at jeg har leitet Bergen rundt etter dette garnet. Men endelig gant jeg de flotteste fargene på ponduro i Åsane. Så nå blir det hjemmestrikket gulvteppet på snuppa. Fargene blir i lilla, hvit og lys turkis. Det kommer til å passe perfekt inn på rommet hennes. Men det skal være sagt, at å strikke på slike tykke pinner og et elestisk garn er ikke enkelt. Etter hver omgang må jeg ha pause for det tar virkelig på i fingrene dette her. Storebror kom å sporte om han også kunne få et slikt teppet, så et sekund der så angret jeg på at jeg i det hele tatt hadde begynt på dette, for noe forskjell kan det selvfølgelig ikke være. Nå får jeg bli ferdig med dette så får jeg begynne påmet nytt med litt røffere farger til storebror.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar