onsdag 12. juni 2013

Man kødder Overhodet IKKE med ugress

Nei.. For når den først får sjansen til å forplante seg utover HELE bedet, så er det faktisk ingen vei tilbake.
Nå har jeg drøyet det lenge nok. Dette skulle jeg tatt i Mai måned, for nå har jeg virkelig fått svi for det. MEN, nå er jeg i gang. Jeg har gått til innkjøp av steiner for å få en fin ramme på bedet. De som bodde der før oss har har gjort det rimelig enkelt med noen stygge naturstein rundt, og den er nå på vei bort. HALELUJA!! Det skal virkelig bli godt å bli ferdig med bedet, det kommer til å bli knall fint. Nå holder jeg som sagt på med steinene rundt, så skal jeg ha småsteiner mellom steinene og hellend som jeg da skal legge rundt selve bedet. Med den hvite singelen vi har så blir det nok en flott kontrast med fargene på både heller og steiner.
Ser såååååå fram til å bli ferdig, for denne lukingen er rett å slett en dritt jobb:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar