fredag 7. juni 2013

God fredagskveld alle kjente og kjære

I dag har jeg hatt meg en aldri så etterlengtet shoppingrunde.
Jeg og ungene tok oss en tur til byen i dag for å tilbringe litt tid sammen med familien. Gubbrn i huset skulle jobbe overtid, så vi måtte komme oss ut. Hentet ungene i barnehagen kl. 11 og kjørte innover.
Siden jeg da hadde fått en del penger til bursdagen min så var det helt klart sommerklær som sto høyest på ønskelisten. Jeg leverte ungene til mormoren og tok meg en snar tur i senteret.
Der var jeg så heldig fikk meg 3 gensere, 3 bukser, 4 topper, sokker, neglelakk og generelt litt stash. Jeg fant også disse bordbrikkene med nydelig farge på. Jeg falt helt for dem, og heldighvis passet dr super flott på spisebordet.
Jeg må også fortelle at jeg brukte til sammen 30 min på å kjøpe alt dette. DET kallet jeg for racer shopping,

Ha en super duper flott helg til dere alle.
Klem








1 kommentar:

  1. Så gøy:-) og så fine brikker!!!! Ha en nydelig helg:-))

    SvarSlett