mandag 13. mai 2013

Min ide for terrassen.



Her er en sniktitt på morgendagens gjøremål. Når vi flyttet inn så stod det 4 stygge stendere på terrassen. Vi prøvde å ta de ned, men da hadde vi ødelagt rekkverk og vegger, så det ble ikke aktuelt nå for da haddet det kostet oss dyrt. Men, for at det skal se en smule bedre ut så har jeg bestemt meg for å lage overbygg. Så jeg gikk å kjøpte meg plast tak på coop obs bygg til en billig peng. Og for å gjøre det litt pent rundt så tenkte jeg å sy gardiner av voksduk rundt slik at drt vil bli en liten utestue. Jeg gleder meg til å sette i gang i morgen, og jeg har bestilt strålende vær til akkurat denne anledningen ( selvom det ikke er så sannsynlig her i Bergen) :) Det skal selvfølgelig pyntes med masse blomster og noe interiør artikler. .....fortsettelse følger......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar