onsdag 15. mai 2013

Diy takoverbygg/uterom - Endelig ferdig.



Jeg har stått ute i regn, vind, sol, haggel, kulde, varme. Jeg har rett å slett vært innom alle årstiden på under 2 døgn. Skulle ikke tro at det var mulig i midten av Mai måned. Men håper været snur seg nå, for nå fortjener bergenserne litt sol og varme :)

Her har jeg laget overbygg på terrassen. Når vi overtok huset i september så stod det kun 4 usle stendere på terrassen. De så rett å slett fæle ut. Vi fant ut at dissr måtte ned. Men etter riving og sliting, så fant vi fort ut at her må det profesjonelle tilnfor ar ikke hele den ene husveggen ble ødelagt.   Men det blir ikke aktuelt i år ihvertfall,så jeg lagde enkelt å greit et overbygg av plasmatak. Dette fant jeg på coop obs bygg til bare 200 kr for 4 meter i lengden.
Til vegger har jeg kjøpt to lengder voksduker som jeg har sydd om til en gardin, og denne med litt spreke farger :) 
Til resten av veggene kjøpte jeg vegger som egentlig hører til pavaljongen på jysk. Disse var helt super siden det var borrelås funksjon på de og de passet Akkurat i lengse og i bredde. 
Rottingmøblene er også i i fra jysk og passet perfekt under overbygget. Hyllen er fra jysk, stasjet opp med en blomst og litt interiør.
Det gamle vinduet kjøpte jeg på gjenbruken og malte den i chabby chic hvit. Denne har også fått pyntet seg litt med uv lamper.

Sol, sol, kom igjen
Solen er min bestevenn
Vekk med skyer og paraplyer
Hold nå opp å regne.

Håper alle har hatt en strålende dag, klem fra Helene moren.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar