fredag 31. mai 2013

Hurra for meg som fyller mitt år............

På onsdag så har jeg vært tilstede på denne kloden i 24 hele år :) og det betyr, bursdag, kaker, oppmerksomhet,hyllest og ikke minst GAVER!! Og ja, det er det beste med å ha bursdag. Uansett hvor mange år man blir så blir man aldri lei bursdagsgaver. Og i den anledning var jeg så heldig å få ha min kjære mor med meg på shopping, der jeg fikk plukke ut verdens beste bursdags presang. Denne har jeg siklet etter i et halvt år nå, og endelig er den min ;) en gulv lysestake fra bohus. Dette ble virkelig prikken over i'en i min nyoppussede stue. En smule forelsket. Er den ikke flott?







1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagens som har var!
    Jeg er helt enig med deg Helene, noe av det vakreste leilighetene jeg har sett. Det bare bekrefter det jeg mener om fargen grått- blir så flott:-) Gled deg kommer meg fra samme designer.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett