lørdag 3. november 2012

Prosjekt : Nytt stuebord

Som nevnt så hadde vi oss en tur på byggmaker. Og grunnen var akkurat dette. Vi hadde lyst å prøve å lage et hjemmelaget stuebord. Skal si det var mye styr er inne når jeg ikke hadde mål eller aning om hva jeg leitet etter. Jeg hadde en tegning oppi hodet om hvordan vi skulle bygge dette. Og for å si det sånn så var ikke ekspiditøren med i det hele tatt når jeg forklarte dette. Så det endte med at det var jeg som lå på gulvet inne på lageret og målte og tegnet. Vi burde absolutt hatt en tegning og HVERTFALL målene klar før vi kjørte. Stakkas, stakkas mann som ikke forstod noen som helst ting. MEN, det gikk til slutt. Etter vell en god time så fikk vi det vi skulle ha, så da var det bare til å komme seg hjem å begynne å bygge. Her har jeg satt gubben i gang. Flinke kjæresten <3 class="separator" data-blogger-escaped-div="" style="clear: both; text-align: center;"> Og her ble resultatet:
Sånn ble resultatet. Kjempe fornøyd. Et helt greit og enkelt bord. S Så nå gjenstår det pussing og beising.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar