mandag 12. november 2012

Mandags shopping

I dag sto meg og Emma Isabell opp tidlig for å ta oss en tur på Ikea med min kjære søster. Der fikk hun handlet en god del,nesten så vi ikke klarte å trille trallen ut til bilen. Et morsomt syn for de som var så heldig å se på:) Etter det gikk turen til jysk der jeg endelig fikk kjøpt de fargerike eplekassene til barnas rom. Jo forresten. Emma Isabell fikk forresten en expedit hylle på Ikea så jeg kjøpte N O E. Turen gikk inn på stoff og stil siden vi nå var i nærheten. Jaggu klarte jeg å bruke penger her også. Kjøpte et helt enkelt baige stoff som jeg sydde dyk av og hadde en blomstret gjennomsiktig voksduk over som jeg har kledd min stjelte kabeltrommel med, (ja, det er en historie i seg selv:P). ( Bildet kommer av kabeltrommelen) Men så, gikk vi også inn på byggmaker å fikk tak i materiale til min kommende spisestue benk. Denne skal oljebeises i samme som stuebordet. Håper virkelig det blir stilig. Jeg bare må prioritere det bordet nå. Det trengs fortsatt pussing og beising. Jeg skal nok ta tak i det i morgen slik at jeg får lagt ut bildet kjappest mulig. Slenger med et bildet av min nye klokke fra Bohus.
Ha en super god natt allihip.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar