søndag 17. mars 2013

Long time no see.

Her går dagene i ett med skole, jobbing, lekser, barn, hus og mann! Skulle sårt ønske at det var flere timer i døgnet. Føler jeg overhodet ikke får tid til alt jeg har lyst å gjøre! Men, får ta litt å litt og en dag om gangen. Det er no enda godt vi har noe å fornuftig å bedrive tiden med hvertfall. Nå er det lenge siden jeg har vært innpå her å lagt fra meg noen innlegg, men nå skal jeg absolutt bli flinkere. Interiør gledene blir bare større og større. Og jeg tar til meg inspirasjon over alt for tiden, så ideer og tanker surrer oppi hodet mitt konstant. Helt herlig rett å slett! Nå har jeg endelig fått laget meg et nytt spisebord, jeg ble utrolig fornøyd, bortsett fr bein, så i morgen blir det en tur på byggmaker for å kjøpe litt tykkere materialet til beina. Men her er slenger jeg ut noen bilder så dere får en smakebit. Bordet er i gran og beiset med drivved beis? Er det inn eller er det ut? Ja, det er nok litt oppbrukt, men jeg har ikke fått somlet meg til å lage det før nå, og dette har jeg hatt i tankene lenge. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet :) Håper dere som titter innom har hatt en strålende helg. Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar